Förkyld, värk och trött

Jag är fortfarande förkyld sen Niklas smittade mig vilket känns ganska så ruttet.. Men jag känner då smak nu när jag äter! :) Sen har jag en infektion i fingret (vid nagelbandet) som jag har haft i 3 veckor nu. De har varit rodnat, svullet och gjort ont men i tisdag såg det ut som att svullnaden höll på att gå ner och det gjorde inte lika ont, men nu jävlar har det tagit eld i huset och det gör ondare än någonsin! Dessutom har det börjat bildas var undet huden vid såret.. Och sist men inte mist är jag trött hela tiden nu! Men jag tror det beror på att jag jobbar och vet att jag skulle kunna ha lov som alla andra har just nu.. Aja jag får ju pengar för det :)

Mina dagar har i veckan börjat 08.00-15.00 eller 16.00. Jag jobbar såklart på bjärka men dem söta gamlingarna! Jag tycker det är roligt att kunna hjälpa till och få dem att må så bra som möjligt! Jobbar iaf i 2 veckor och efter imorgon har jag bara en vecka kvar. Hade gärna jobbar lite i slutet av sommaren också men tror inte att jag får nå mer jobb där eftersom jag inte är 18 år än :/ Men man kan ju hoppas! :) Efter jobbet idag for jag hem och satt vid datorn tills Jonas, Grillen och Anders kom från Jmk och då drog vi på pizzan. Jag bjöd älsklingen på mat bara för att jag är så jäkla snäll ;) När vi kom hem la jag mig i sängen en stund och råkade somna till 20.30.. Har alltså sovit 2 - 2,5 h. Får bara hoppas att jag lyckas somna ikväll/inatt! Nä nu ska jag dra bort min man från den andra datorn för nu vill jag se film!
Puss! ♥ /nf


Vädret i Sverige suger snopp, någon som vill betala en utlandsresa åt mig? :))
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR