Alla minnen är nu raderade

Jag är så jävla ledsen och arg just nu!! Jag har en extern hårddisk som jag har ALLA mina bilder från 2009 -2012 på, alla mina favorit serier/filmer, alla mina låtar m.m och jag lånade ut det till mamma för hon behövde de på jobbet och nu när jag fått tillbaka de är allt, JÄVLART ALLT borta! Jag är så jävla ledsen och kan inte sluta gråta för att jag är så gudens förbannad!
-
ALLA mina minnen från alla mopedturer, tjejkvällar, grillningar, fester, badturer, skolavslutningsbilder osv är borta! ALLA mina fina, underbara, vackra minnen är raderade. Jag finner inga ord för hur jag känner just nu. Jag ska ALDIRG låna ut NÅGONTING till NÅN, idioter! Nä nu ska jag slå sönder nått och gråta tills jag känner att det är nog.
-
Bilder då jag mådde som bäst, bilderna jag kunde kolla tillbaka på och gråta till för att dem var så underbara, bilderna jag kunde kolla på och känna att jag har fina vänner, bilderna som jag tog för att jag inte ville glömma just det ögonblicket/den känslan, bilderna jag tagit på mig och mina fina vänner, bilderna jag tagit på min vackra familj, bilderna jag tagit på min älskade hund från första dagen han kom till mig, bilderna jag tagit på Isadora sen hon var 1 månad till 2 år, bilderna jag tagit på mig och Jonas,  bilderna jag tagit är alla nu radera ur mitt minne, ur min externa hårddisk, ur mitt förfölutna.
2 kommentarer
Anonym
2012-06-18 07:56:32

skaffa programm som fixar det då


elin
2012-06-18 12:04:29 » http://elinlarssonz.blogg.se/

typ värsta som finns, hände för mig också för typ 2 år sen.. inteee kul!




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR