Don't compare yourself to others. Compare yourself to who you were yesterday.

Detta kommer bli en av dom bästa veckorna på hela sommarlovet! Min morbror, hans frun (min gudmor) och hennes bror med familj och min kusin med kille och deras hundar kommer nu till veckan, redan imr! Har inte träffat dom på typ 2 år, så ska bli riktigt kul ;D Sedan kommer Fredrik (brorsan) upp på onsdag kväll och på torsdag/fredag ska vi måla huset och äta en massa smörgåstårta :) + mina underkläder som snälla Monica köpt åt mig kommer i veckan, bibloteket öppnar idag efter att ha haft semester, yr.no har inte visat regn imr elr onsdag m.m! Det blir alltså en vecka med en massa bra/roliga grejer ;D Det enda dåliga är att Jonas har dragit iväg å jobbat i Gällivare i en vecka tror jag de blir..
 
Idag så vaknade jag 11.10 ensam i sängen, älsklingen hade farit till Gällivare redan kl 08.00.. Så gick upp och började städa hans hus och sedan gick jag hem. Har inte gjort så mkt förutom att laga lunch, läst, handlat, läst och gått med hundarna ;p Ska lägga mig i sängen nu och läsa lite till och sedan ska jag väl börja med maten, det blir nämligen tacos idag :) 
Puss! ♥ /nf
 
 
Här hade jag tänkt lägga in nå fina bilder från morbror Peters 50 årsfest men TYVÄRR har min mor raderat ALLA mina bilder så ni får nöja er med några andra bild!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Saknar dem här busfröna ;*
 
 
 
 
 
 
 
1 kommentarer
Minah Wikström
2012-07-23 18:13:04

Du är riktigt fin nadja, och du har väldigt fina hundar! Var bara tvungen att säga det, ha en bra dag :)

Svar: Thanks! :)
Nadja Fryc




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR