Vidriga människa

Logga in på min blogg för att sitta och skriva om en idiot som försöker förstöra för någon som verkligen står mig nära men då jag satt och funderade på vad jag skulle skriva kom jag helt plötsligt på att, varför ska jag slösa 10/15 minuter av mitt liv (som jag för övrigt aldrig kommer få tillbaka) till att sitta och skriva om hon som är så sjukt avundsjuk och patetisk för att hon inte kan låta andra människor än hon själv vara lyckliga? Det är ju faktiskt bara meningslös eftersom att det ändå inte kommer få henne att sluta bete sig som 7 år och det kommer inte heller fastna i hennes lilla skalle. Så jag skiter i det och ger er två (eftersom jag inte kunde bestämma vilket som var bäst) citat som passar in på henne ist! :)


• Stop being so judgemental, make sure you fix what's wrong in your life before you start judging others.


• Maybe you should eat makeup so you can try and be pretty on the inside bitch!
There are seven billion people in this world. Don't let one ruin your da
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR