Plugg

Idag när jag vaknade så duschade jag, gjorde lunch och sedan pluggade jag :) Annika kom hem till mig just då jag började plugga men pluggade lite iaf eftersom det behövdes! Gjorde klart engelska uppgifterna och så har jag näästan gjort klart mitt jobb om hörselnedsättningar :)
Efter allt plugg gick jag och Annika med hundarna och sedan drog vi + Mor å Tim till syrran på middag!
Hon bjöd oss på pasta och nån kycklingsås som var skit god! När vi var där myste jag med alla syskonbarnen när jag hade chansen, gud vad dom är underbara! ;*
När maten var uppäten kollade vi på foton från när vi var små och skrattade en aning :)
Min dag har alltså varit kanon! Ska senare hitta på nå med Dana, men först måste jag sminka mig och byta kläder för jag hade inte tänkt dra ut i min one piece ;)
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR