Matte, Naturkunskap, Engelska och Medicin.

Sitter just nu och pluggar! Jag har nämligen 2 prov, 1 redovisning och så håller vi på med ett projekt i eng som vi ska göra om varje vecka typ.. Så jag har iaf just gjort klar min redovisning som skulle vara på 10 min. Först fick typ alla panik för att den skulle vara 10 min men nu önskar jag att det var 15/20 min.. Eftersom när jag har pratat klart om hörselnedsättningar så har det gått 7,5/8 min och då hittade jag en bra film jag kunde visa men då är den 12 min..
Men ska korta ner det så det blir 18 min xD Ska fråga Mats om det går bra.. (a)
Hehe alla i klassen kommer ju typ somna för det är ju inte så jätte intressant och så kommer det kanske bli så lång xD
Är typ klar med den nu ska ska börja med engelska tror jag och sedan vidare till medicin.. 
Gud vad jag är less!
Puss! ♥ /nf


-

-

Jag just nu.


0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR