Måndag, vilken skit dag.

Gud vad måndagar suger.. Vi har typ bara specialpedagogik då, vilket suger.. Men jag har iaf klarat mig igenom denna dag, precis som alla innan de :) När jag kom hem tog jag hundarna på en prommis till macken å köpte en cola, var så sjukt törstig och jag klarar bara inte av att dricka mjölk elr vatten ;p Väl hemma satte jag mig i soffan å börja plugga. Fatta vad jag har pluggat mycket på sista tiden och det är så skönt när det väl blivit gjort! Det är nästan så man vill klappa sig själv på axeln ;) Pluggade iaf svenska som gick sådär, har skickat uppgifterna till Ingrid nu så det är iaf klart :) Nu hade jag tänkt läsa min svenska bok tills det är middag, sedan får vi se om jag drar på UG eller stannar hemma och typ...pluggar elr nå? Haha nä har fan inget kvar att plugga längre förutom att läsa ut svenska boken ;p Imorgon så fyller dessutom min älskling år, 20, fy vad gammalt ;) Och så får vi igen våra medicin prov, gud vad jag längtar! :)
Puss! ♥ /nf



Kolla vad underbart söt han är på denna bild! Min älskade, älskade Alvin ♥
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR