Första skoldagen i år

Sådär ja, nu var första skoldagen för detta år avklarat! Fråm början var det skit segt och jobbigt men efter lunch gick det snabbt och det var rätt kul :) Vi hade bara medicin, vård och omsorg å specialpedagogik.
Medicinen var rätt tråkig och även vård och omsorgen (förutom att vi fick igen vårat prov vi gjorde innan jullovet och jag fick C = VG) men specialpedagogiken var faktiskt roligt för vi fick planera hur vi ska presentera vårat program för 9:orna som kommer och kollar runt på olika linjer imorgon! :)
Hoppas att det blir fler än 5 st (som vi är) som väljer vård och omsorgprogramet nästa år! ;D
Innan jag gick hem idag så gick jag in på konsum och köpte minimajs och champingjoner för att mor min hade sagt att jag troligast skulle få göra mat själv, men icket. När jag kom hem var mor redan hemma. Hon hade tydligen inte behövt jobbat för att Elin (Tjejen hon jobbar med) hade åkt in på sjukhuset i Sunderbyn :/
Nu sitter jag mest och är rastlös! Jag vill så gärna dra på gymmet och springa/cykla men har ju inget gymkort än eller fara å övningsköra men jag tror inte min mor är så pigg på de just nu...
Aja ska snart ut med hundarna och sedan ska jag plugga lite naturkunskap :/
Puss! ♥ /nf







Gud vad jag är sugen! (Har nämligen bestämt att jag ska börja träna)



Detta hade inte heller suttit helt fel! :)

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR