Det är snart över

Snart är jullovet över och det känns förjävligt med andra ord! Önska att det var så mkt längre men icket..
Mitt lov har iaf varit rätt så bra, har ju inte gjort något speciellt precis men har ju varit med min älskade typ heela lovet (förutom idag för han är i Luleå och dum som jag var åkte jag från honom igår hem till byn ist, ångrar mig!) så är rätt så nöjd iaf :)
Snart ska jag och far min dra till Jokkmokk å handla mat osv och sedan ska jag nog se lite vampire diaries (som om hela serien) och sedan måste jag ta en dusch! :) Funderar även på att hämta hem Alvin till pappa för jag saknar honom såå mkt! Nu måste jag gå och borsta tänderna och lite annat innan vi drar!
Puss! ♥ /nf


En osminkad jag för typ 2/3 månader sedan.
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR