Kärleken

Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att kärleken är lite små jobbig ibland. Inte för att mitt förhållande är dåligt eller för att det är jobbigt att ha känslor för någon, utan för att det inte går att beskriva hur förbannat kär man är i sin partner! Jag har flera gånger skrivit inlägg om Jonas eller lagt ut bilder där det står en massa gulliga saker på men varje gång jag läser igenom dom sen så känns det som att det inte har någon betydelse för jag kan helt enkelt inte uttrycka min kärlek till Jonas på något sätt! Det gäller även varje gång jag säger till honom hur mkt han betyder och hur mkt jag älskar honom. Orden räcker helt enkelt inte till! Och de, de är först jobbigt och sjukt frustrerande!
Så allt med kärleken är inte bra, men 9 av10 gånger är ju faktiskt bra, enligt mig! För jag har ju hittat den mest underbaraste människan på vår jord :)♥
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR