Keep up the good work

Plugga är så jävla drygt och jobbigt.. Man ska måsta nöta in en massa fakta i hjärnan så att den tillslut börjar koka :/ Just nu pluggar jag lite etik för har prov imorgon (ovanligt? nä) men orkar fan inte plugga nå mycket! Är så jävla less på att plugga hela jävla tiden! Min far sa för några dagar sedan "Du är så otroligt duktig i skolan! Jag hade aldrig orkat pluggat varje dag som du gör" och ja, vad ska man säga.. Jag måste ju plugga varje dag för att vi hela tiden har prov/läxor/uppgifter osvosvosv. Livet är gode jobbigt ibland ;p 
 
Nu vidare till någonting lite roligare! Jonas har nämligen fått lov nu (jag får ju de först nästa vecka) så han kommer vara hemma enda tills efter nyår! Jag vart överlycklig för då slipper jag sova ensam hela nästa vecka, wiihoo! ;D 
 
Nä nu måste jag plugga om jag ska bli klar någon gång! Vill ju kunna mysa med världens finaste kille när han kommer hem :)
 
 
Medans jag sitter här hemma i kylan är mamma påväg till Thiland för att sola och bada, fusk..
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR