Pot of gold - professional powder!

Jag älskar mitt puder jag köpte på Nolia i veckan! Prövade de på Nolia men jag vart som osäker på om jag skulle köpa de eftersom hon som hade sminkat mig (fick testa de) stoppade bara på kinderna å pannan typ så var lite brunare där så såg ut som ett miffo.. Men köpte de till sist och prövade det för ett tag sen och de var så bra som dem sa att de skulle vara! Det täpper inte igen porerna vilket är otroligt skönt och den finns även bara i EN färg, och den färgen rättar sig efter din egen pigment! Så man behöver inte tjorva och försöka hitta den färgen som passar en själv bäst utan pudret rättar sig efter peronens egen pigment :)
 
Dock så brukar jag aldrig lägga ner mkt pengar på smink (en dosa för 200 och två dosor för 300, köpte två st) osv men gjorde de iaf, så jag slipper hålla på och leta färgen som passar min pigmet, vilket jag tycker är as jobbigt.. 

Tog någon bild också men det syns inte så jätte bra på bild ;p Och en annan sak som var lite cool var att när man först sminkade på de så glittrade de som tusan men efter en stund lägger de sig? Så man är inte så glittrig som man tror att man ska bli ;)
 
De ser glittrigt ut men det är inte så mkt som på bilden :) 
 
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR