One more night

Jag är redan skolless ska ni vet.. Vår lärare i VO suger, vi har sämst schema, vi har nya lärare i alla ämnen förutom svenska och schema läggaren har just tagit bort våran enda sovmorgon.. Kan den här dagen bli sämre?! Nä nu vill jag gå ut skolan, iaf Bokenskolan.. Min dag för övrigt har varit rätt boring. Har suttit med svenskan i typ 1-2 h och efter det åt jag, har inte hunnit med så mkt mer ;p Men ska snart ut och gå en timme elr nå hade jag tänkt och vi får se om Sara och Camilla följer med också :)
 
Imorgon så kommer jag hem 4, om jag inte minns helt fel, vilket känns förjävligt eftersom vi slutade 10.00 förr på fredagar :/ Det känns som att de här läsåret kommer vara det värsta året i hela mitt liv, helt ärligt.
Puss! ♥ /nf
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Haha, alla har vi varit mindre ;) Från 2009 typ.
 

 

 
 

 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR