Sliten tjej

Vilken dag.. 
Imorse hade jag prov i medicin, och som tur är gick det bra! (skulle få minst ett C) men jag var skiiiit jäkla nervös, och sedan har vi haft vård & omsorg + specialpedagogik hela dagen lång.. Slutade där vid 14.10 men valde att stanna och jobba i skolan till kl 15.00 ist för att ta 14.15 bussen hem (inte för att jag fick så mkt gjort ändå men ;p). Sedan när jag kommit till Vuollerim följde Annika med mig hem eftersom hennes mamma skulle till gällivare så vi hade bestämt att vi skulle jogga!

Vi åt middag där vid 18.00 och sedan drog vi iväg kl 19.30 på en joggingtur runt 97:an! Drog även med mig lilla Max (vilket gick skit bra). Annika for hem när vi joggat till backen och jag å Max joggade vidare hemmåt! :)
Idag så var det skit kallt ut så jag frös under hela joggingturen och nu sitter jag i sängen och håller på att frysa ihjäl! Som tur är ska jag ta en varm och skön dusch precis nu!
Puss! ♥ /nf


Haha, här har ni en bild på mig från igår innan jag gick och la mig. Var skittrött och håret såg förjävligt ut = sliten chey! ;p


0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR