Min dag

Började kl 09.30 idag vilket var sjukt skönt!! Jag vaknade redan kl 08.10 (men somnade om). Fatta skönt det var att för en gångskull få gå upp kl 09.00! :D De är lycka mina vänner! :)
På friluftsdagen var i vid fågeltornet och grillade osv. Vi var där till ungefär 12.00-12.30 tror jag och då drog jag hem till far men Milla, Sara, Verut, Annika och Linus :) Sedan kom även Tomas, Tobbah, Kalle, Peter, Bojjan och Johan GS förbi :) Vi åt lite pommes, såg TV, prata skit och spelade kort!

Där vid 15.45 drog jag till mamma igen och läste lite, hann även med att sova en liiiiiten stund innan maten :) Efter middagen så satt jag vid datorn tills jag å Sara bestämde att vi skulle jogga runt 97:an och sedan skulle vi till rimhallen med några andra filurer men när vi hade börjat jogga iväg ringde Peter och sa att dom inte skulle med till rimhallen så då sket jag och Sara också i det och joggade hem ;p

Så nu sitter jag här och ska snaart gå och sola! :) Det var gode länge sen jag solade (?!) så nu äre på tiden! :)
Puss! ♥ /nf



Beauty

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR