Luleå med hjärtat

Kl 20.00 i tisdag drog jag till Luleå med älsklingen :) Han har ju inte påsklov som vi andra så han var tvungen att dra till skolan ;p Jag följde såklart med honom :) Sitter just nu och pluggar specialpedagogik vilket suger, men måste göras.. Erika sa att jag inte hade gjort några instuderingsfrågor som hon hade delat ut efter jullovet och jag stod som ett frågetecken för jag hade inte hört talas om några frågor i de ämnet, och tillslut visade de sig att jag inte ens hade fått dom eftersom jag var sjuk den dagen hon hade delat ut dom.. Så nu sitter jag här med dom där jäkla frågorna :/ Sedan måste jag även plugga lite matte, duscha, diska (för Jonas lär ju inte göra de) och packa! För ikväll drar vi till byn igen :) Vi ska också hinna med att dra till nån doktor så Jonas får hepatit A och B sprutorna innan han drar till Alanya (jag är inte det minsta avis..) Aja nu har jag inte tid att sitta här!
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR