Älskade påsklov! (eller?)

Nu har jag äntligen fått påsklov! Är ju gode skönt att slippa gå upp före fan men även jobbigt eftersom nästintill hela jordens befolkning drar iväg till sina stugor mitt ute i skogen bland alla älgar och björnar, förutom jag då.. Det är något jag hatar med påsk faktiskt :/ Men jag överlever nog för jag har nog Milla och Verut (och Una om inte hon drar iväg nånstanns?!) så jag får väl hitt på nå med dom :) Annika ville även att vi skulle hitta på något så jag kommer nog inte vara helt forever alone! ;)
-
Min dag började iaf med engelska och jag gjorde inte ett skit under den lektionen eftersom jag blev klar med sagan igår som vi egentligen skulle göra klart idag ;p Sedan hade vi en håltimme eftersom vi inte hade svenska, sen lunch, efter de så vart det naturkunskap och jag var bara med lite i början och slutet av lektionen eftersom jag hade möte med mor och Erika :) Sista lektionen var specialpedagogik (blääh!) men det var inte så jobbigt idag utan vi satt mest och pratade/diskuterade :)
-
Väl hemma (hos pappa) började jag städa Tims rum eftersom Fredrik,Carro och Frank ska komma inatt och sova i det rummet och sedan städade jag även mitt nya finfina rum ;D Vart riktigt nöjd med tapeterna och golvet! Men ska även få en ny säng och kanske ett nytt skrivbord inom en snart framtid, hoppas jag :) Har inte gjort så mkt annat än städat, joggat med Max och duschat idag. Joggingen idag gick sådär, mina fötter och början av bena domnade bort för jag råkade knyta åt skorna för hårt så när jag kom hem var mina fötter/ben väldigt konstiga, typ som spagetti x) Men nu har jag ju lärt mig nått till nästa gång :)
-
Sitter nu och väntar på att Jonas ska komma hem från Storbacken så jag kan dra till honom (med Alvin) och bädda ner mig, känner att min kropp behöver vila ut lite nu! ;p
Puss! ♥ /nf



-

Just efter duschen!
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR