Gissa vem ;)

Tänk på en kille och fyll i :
Han är i din ålder - Nej
Han är lång - Njaa, men längre än mig
Han är mogen - Ja
Han är söt - Väldigt!
Han är oschysst - Nej!
Han är snäll - Alltid!
Jag kan säga allt till honom - Klart
Han är lätt att dela ett gott skratt med - Jo
Han är blyg - Haha ja
Han har gjort dig ledsen - Ja, en gång
Han har gjort dig glad - Han gör mig jämt glad
Jag kan prata med honom om jag är ledsen - Självklart
Vi kan dela glädje tillsammans - Jaa
Jag har varit arg på honom - Ja
Jag har skrikit åt honom - Nej
Jag har kramat honom - Flera gånger
Han tycker att jag är snäll - Ja
Jag brukar tänka på honom - Jämt och ständigt
Jag brukar sakna honom - Hela veckorna.. Speciellt på kvällarna

Jag brukar fälla tårar för honom - Nån gång har det väl hänt
Han kommer lista ut att det här handlar om honom - Haha ja
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR