Baka en liten kaka

Håller på att baka för fullt här hemma. Och jag pluggar medans! Jag är bara för duktig (:
Bakade ju i lördags också (bullar med vaniljkräm och äppelkaka i långpanna)  men tyvärr så faila jag på bullarna för att jag stoppa in dom i em varmluftsugn och det skulle man inteee göra. Så dom var helt degiga i mitten ;s
Så idag gör jag ett nytt försök och hoppas på ett bra resultat! Men det tar sin tid att göra för först ska man göra smeten sen låta det jäsa i 30 min sedan rulla dom till bollar och sedan låta dom jäsa igen och den här gången 40 min. Så dom där 70 minuterna pluggar jag hälsopedagogik!

Nu vet ni vad jag sysslar med!
Puss! ♥ /nf
1 kommentarer
yamina
2011-09-20 17:59:01 » http://yaminasandstrom.blogg.se/

you make me fikasugen som faon!




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR