Rubrik

Min helg har varit rätt så kass.. Min älskling har varit i Luleå så jag har bara varit hemma å deppat. Enoch å dom ville att jag skulle komma till Joel där vi 00.00 igår men hade ingen lust att klä på mig igen ;p så stannade hemma.
På fredagen så var jag med Enoch,Bojan,Moje och Stefan ett tag efter gymmet men drog hem då dom skulle till micke för ville inte dit direkt ;p Brukar alltid spåra! ;p
Så drog hem och såg lite supernatural. Men ni ska inte tro att jag slöade hela helgen! Hjälpte faktiskt mina kära bröder (Johan och Fredrik, dom älsta) att tapetsera om i pappas rum, gick nån promenad med Frank och så har jag bakat kladdkaka med Carro :) Jag bara älskar då vi är många i huset! ;D Det bästa som finns är ju helt klart att sitta med familjen och prata hur länge som helst! :)
Fredrik, Johan och pappa berätta lite saker jag gjort som lite ;p Till exempel, en gång då mamma sa att jag inte fick se nå mer filmer så vart jag sur och gick in på mitt rum, men det dröjde inte länge fören jag kom ut och sa "mamma, du skitstövel hela världen!". Har gjort en massa annat men orkar inte skriva allt och dessutom är lite av det pinsamt (a) Nu ska jag prata med min pojke så har inte tid med er! ;)
Puss! ♥ /nf


Ligger i sängen hemma hos pappa, blir att sova här i veckan för att han jobbar i Porsi så han bor hemma nu i 4-5 veckor! :) Godnatt!

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR