Me, Myself & I

Fyfan vilket dag det har varit! Vi slutade efter lunch idag vilket inte var så jätte kul som ni säkert tror, eftersom bussen hem går 14.20.. Och dessutom fick vi hem studier! Som om jag inte har nog med arbeten att göra! -.-
Men nu har jag bara kvar 1 redovisning, 1 prov och 3 läxor! (inte så stor skillnad men ändå).
När jag kom hem var jag alldeles slut eftersom jag råkade somna i bussen vilket jag aldrig gör (?!) för att jag blir som en jävla zoombie när jag väl vaknar så när jag kom hem höll jag på att rasa ihop för att jag var så¨trött..
Men det var bara att gå med hundarna, sedan leta min mobil (som förövrigt var fastklämd mellan soffdynorna..) och sedan jaga dom satans djuren för att dom lyckades rymma :/
SEN kunde jag lägga mig i sängen med Alvin och sova en lite stund :) Såg även lite supernatural.
Nu så håller jag på att plugga matte uta bara fan eftersom vi har prov på kapitel 1 på torsdag. Måste träna lite innan så jag verkligen kan allt! Vill inte precis ha IG som jag fick på typ alla prov förra året ;s
Efter det ska jag olja in naglarna, måla dom, raka benen, kleta på en ansiktsmask m.m bara för att jag förtjänar det!
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR