Amanda och Kalinka

Idag var jag tvungen att dra till skolan för Erica var frisk.. Men det var inte så farligt jobbigt som tur var! :)
Efter skolan drog jag hem och väntade på att Amanda/Elin skulle höra av sig så vi kunde dra vidare till stallet!
Det dröjde inte länge innan dom kom och hämtade upp mig och då drog vi dit och "planerade" med Elsa om spökövernattningen dom ska ha :)
Sedan (typ 2 timmar sendare..) så började jag och Amanda fixa hästarna och sedan drog vi ut och red :)
Det var gode mysigt för det var mörkt och så hade jag ju Amanda med mig och då blir det alltid mysigt ;)
Jag hade iaf jätte roligt! Vi pratade om allt mellan himmel och jord! Hoppas vi gör om det snart! :)
Kalinka är dessutom hur underbar som helst! ;D
Puss! ♥ /nf


Kalinka :)

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR