Hörselnedsättning

Just nu sitter jag i skolan och jobbar om hörselnedsättning på våran naturkunskaps lektion. Vi får nämligen jobba med vad vi ville och jag ville jobba om någon sjukdom elr något liknande och då så kom Sara på att jag kunde jobba om hörselnedsättning eftersom att jag själv har det. Och först tyckte jag det inte var en sån bra ide eftersom de är så tråkigt men sedan ändrade jag mig eftersom då får jag ju chansen att berätta för hela klassen om min nedsättning och dessutom kan jag ju redan en massa om det! :) Så nu jobbar jag om de uta bara helvete ;)

Imorse fick jag faktiskt sovmorgon till kl 09.45 för jag sov hos Högström igen, så nu är jag sjukt utvilad och glad! 
Tills vi hade svenska.. För vi skulle jobba med nå "vuxna ord" som sög kuk.. Men annars så har det varit ganska så lungt :) Har ju bara NA (naturkunskap) och hälsopedagogik kvar sedan slutar jag och då blir det att dra hem och vänta på att älsklingen ska skicka en massa kläder och annat till mig :) Det är ju snart jul och han måste ju få en julklapp! Men det är lite svårt och hitta på någonting till honom och när man frågar vad han önskar sig säger han "dig!" elr "en snäll fru och inga barn".. Och jag har så dålig fantasi så det gör allt extra svårt!
Men en julklapp ska han få! :) Sedan ska jag väl bara chilla där hemma, kanske dra till ug ;p
Puss! ♥ /nf


1 kommentarer
elin
2011-12-03 02:30:29 » http://elynn.webblogg.se/

Kim vill inte ens ha nån julklapp säger han. :P




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR