Bokenskolan

Sitter just nu i skolan och har hälsopedagogik och det suger som vanligt.. Men som tur är har vi inte det efter julen! ;D Vi håller på att göra nå test (KASAM-test) på internet och det var gode tråkigt och segt som fan.. Men vem har sagt att skolan är roligt?
Slutar dessutom kl 14.25 så måste vänta på bussen i typ en timme :/ Så just nu längtar jag bara tills jag får komma hem och sova sönder! Sedan ikv ska jag på bio och se "breaking dawn" med Annika :)

Inatt så sov jag som sagt hemma hos Högström och det var goode nice! Räknade en massa matte, spelade mario med Amanda, Alex och Edvin och så såg jag gossip girl ;p Och Amanda hade världens bästa säng ever! Och hennes täcke har jag funderat på att packa ner i väskan för det var underbart mysigt! Så Amanda, om ditt täcke är borta någon gång så vet du vem som tagit de ;) Jag hade iaf jätte kul hemma hos dom och hoppas att det blir fler gånger (:
Nu kommer snart Erica till mig och ska prata en massa om dom här frågorna så det är lika bra att jag avslutar här ;p
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR