Ny huset

Idag är det andra natten i nyhuset! Och jag bara ääälskar det!
Min lilla stuga är helt klart den mysigaste någonsin :))
Fast resten av huset är oxå awesome, och jag gillar solariumet extra mycket! (a)
Har hunnit sola 2 ggr och det syns redan att jag bivit brun ♥
Tänkte berätta lite om gårdagen eftersom jag bara hunnit varit i skolan idag ;p

Dagen började såklart på skolan, vi gick till typ 14.50 och sedan for jag och några sötsaker hem till mig!
Vi köpte fikabröd, drickor och gjorde smoothie (som var as god!) :)
Vi satt och hade det trevligt i min lilla stuga tills alla skulle hem och äta och då passade jag på att sola en halvtimme och sedan duscha å gå med hundarna.
Sedan då jag ätit ringde Sara och Milla å då skulle alla komma till mig igen men då skulle vi plugga svenska.
Det gick inte så bra för min del men dom andra lyckades väl rätt så bra!
När dom sedan hade farit hem kleta jag på en ansiktsmask och väntade på Jonas som sedan sov hos mig till idag ♥
En awesome dag helt enkelt! :)
Nä nu MÅSTE jag jobba lite matte, annars hamna jag ännu mer efter..
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR