Den bästa ;*

Om din pojkvän:
Du är tillsammans med? Jonas
Hur gammal är han? 19 år
När fyller han år? 31 Januari
Vart bor han? Vuollerim
Vad heter gatan? Långgatan
Ögonfärg? Gröna ♥
Har han piercat sig någon gång? Nej, aldrig
Har han druckit?
Vilken dum fråga!
Han han rökt? En gång tror jag
Vad har han för färg på rummet? Mörkblått/vitt
Har han några syskon? Nej inte en enda
Vad skulle han göra om han vann en miljon? Köpt öl & köpt en massa saker till bilen ;p
Har han någon fobi? Den enda saken jag kan komma på är var, han verkligen hatar de
Är han beroende av något då? Öl och bilen!
Är han envis? Njaa, kanske ibland?
Vad gör han på helgerna? Myser med mig och umgås med sina vänner
Beskriv honom med två ord? Världens snällaste ♥
Skulle han bli en bra pappa? Den bästa!

Dina tankar:
Varför blev du tillsammans med honom? För att han får mig att må bra och för att han är den snällaste jag någonsin träffat, och han är bara för söt! :)
Föll du för honom direkt? Nej
Du älskar honom? Jaa
Du har slagit honom? Då vi kittlat varandra ;p
Du har roligt med honom? Alltid!
Du skulle kunna bo med honom? Ja, nu och föralltid
Du vet någonting om honom? Jodå, en massa saker
Du har gjort ett sugmärke på honom? En gång
Säg ett ord du känner för honom? Kärlek!
Vad är det finaste han sagt till dig? Jag kan faktiskt inte välja, han säger fina saker till mig nästan hela tiden ♥
Vad gillar du mest med hans utseende? Hans leende!

Om er:
Hur träffades ni första gången?
Shit, det kommer jag faktiskt inte ihåg
Bor ni långt ifrån varandra? Det beror på. Min far bor bara några 100 meter från honom men min mor bor en bit bort..
När blev ni tillsammans? Den 12 Mars 2011 ♥
Hur länge har ni då varit tillsammans? 1 månad och 26 dagar
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Jo. Vi hade pratat/umgåtts i ett halvår ungefär
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? Vi ser i stort sett allt
Har ni sovit över hos varandra? Flera gånger
Har ni bråkat någongång? En gång
Vem håller fjärrkontrollen? Båda skulle jag tro
Vad har ni gemensamt? Vi gillar båda hundar (det är faktiskt det enda jag kan komma på ;o)
Har ni samma åsikter om saker? Oftast inte (a)
Planerar ni framtiden ihop? Vi lever i nuet
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? 4-5 dagar, typ
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? Jo
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Föralltid hoppas jag ♥


0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR