Trött och slut

Min dag har varit hel lugn förutom på kvällen.. 
Skolan var rätt så lugn och efter att vi slutat for jag med Milla på konsum med hundarna (Hubbe,Alvin och Ceasar). Sedan for jag hem och badade, gjorde mat och sedan har jag packat hela kvällen.
Vi flyttar som sagt någon gång i början på maj (jag längtar!!!!) och mamma å Håkan har redan börjat packa saker som dom inte använder så ofta och då tyckte jag det var en bra ide att göra de redan nu så jag får det gjort ;p Det var gode jobbigt men samtidigt kul eftersom jag hittade en massa dagböcker och annat kul att titta på!
Jag hann dock bara packa en låda men jag ska nog fortsätta men glas/porslin imorgon och även en massa filmen.
Nu ska jag lägga mig och läsa, är helt slut så kommer förmodligen somna tidigt inatt :)
Puss! ♥ /nf


Fil:Vuollerim.jpg

Här får ni en bild på vårat vackra Vuollerim förr i tiden :)
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR