Skoter

Vaknade kl 10:00 idag igen, jag var helt klar vaken och kunde inte somna om, så jag låg och drog mig i sängen ett tag innan jag bestämde mig för att gå upp. Bojjan ringde igår och sa att jag skulle med till backen idag så jag och han for dit vid 13:00 tiden och fikade, även Martin och Sara kom förbi. 
När vi fikat klart så bestämde vi oss för att ta en skoter ragg och vi fick även med oss Johan GS. Vi for runt och körde (jag åkte med Bojjan och Sara med Martin) och det var sjukt kul och sjukt varmt! 
Efter ett tag så drog vi till Martin på kaffe och fika tills vi for iväg till backen en gång till ;p
Vi pratade en massa och kom fram till att vi ska till någon stuga imorgon, jag och Bojjan ville fara idag med Johan och Martin hade inte tid så vi ska kanske fara imorgon ist. Hoppas bara jag är lika sugen då ;p
Efter det andra besöket i backen for jag hem och duscha,åt,städa och bada hundarna. Dom var väl inte allt för glada men dom blev iaf rena och fina (fast fina är dom hela tiden!).
Jag hoppas att eran dag har varit lika awesome som min! :)
Puss! ♥ /nf





I fredags lockade jag håret och lite sånt, det var ett tag sen sist (:
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR