Funderingar

I helgen har jag bott hos min far. Mor min och Håkan drog till Stockholm för att Stina (Håkans syster) fyller 60.
När jag bor där så får jag alltid tid över till att fundera en massa (av någon konstig anledning) och läsa gör jag som fan också. Men i helgen så har jag undrat mycket på hur min framtid kommer se ut, vart jag ska bo, om jag har samma kille, vad jag jobbar med osv. Men en annan sak som jag inte brukar fundera över så ofta är Molly. 
Molly är Fredriks barn (min bror) som jag endast har fått träffa en gång vilket jag tycker är jätte fynd. Jag har ingen aning om hur gammal hon är elr hur hon ser ut vilket gör mig lite små ledsen.. Men jag får hoppas att i framtiden kommer vi träffas och medans så har jag ju världens underbaraste syster döttrar :)

Jag var iaf ute på fredagen med en massa härligt folk och det blev mycket skratt och svammel! :) Lördagen var kanske inte så händelserik men den var lika underbar den med, för jag hade världens bästa sällskap :)
Idag så har jag inte gjort mycket alls, typ bara sovit,läst och duschat. Och så kollade jag på hockey!
På något konstigt sätt har jag börjat tycka att hockey är roligt att kolla på, vilket jag aldrig har tyckt förut ;p
Jag var som helvild där jag satt framför TVn och hejade på :) (Luleå är ju såklart de enda vettiga laget ;)

Just nu ligger jag i sängen hemma hos mor min. Dom kommer hem inatt någon gång men jag kände att jag ville sova "hemma" inatt :) Har inte så mkt mer på hjärtat, så nu hoppas jag på att ni har haft en lika underbar helg som jag! 
Puss! ♥ /nf





Jag och mina älsklingar somnade på soffa och då passade pappa på att ta kort ;p




Älsklingarna Alvin och Ceacar!

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR