Regn..

Det har regnat konstant hela dagen! Snacka om att jag är på dåligt humör och trött..
Jag var såklart på jobbet idag, men som tur var så var det inte så mycket barn idag :) Bara 5 st! Så vi har mest tagit det lungt osv. Det är många som säger till mig att jobba på dagis är inte jobbigt alls, men där har ni fel! Alla barnen springer omkring och åt olika håll och så ska man följa dom över allt och göra en massa saker.. (klart man kan säga nej men hur roligt är det med ett barn som grinar i 5-10 min?).
Så varje dag jag kommer hem är jag helt slut! Äter och sedan somnar jag på soffan i typ 2 timmar ;p Och när jag vaknar igen är jag lika trött så jag har inga problem att sova alls sedan på kvällen :)
Nä nu ska jag hacka lite lök och sedan äta löjromstoast, satans så gott det ska bli! Men ska vänta med att äta det tills Jonas slutar (21.00) och se om han kanske också vill ha :)
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR