Friends

Efter att ha läst några av mina vänners bloggar så börjar man känna saknad.. Vart är alla? Brukar man inte höra av sig till sina vänner nån gång iallafall?

Vissa har det väldigt svårt just nu medans andra mår skit bra och är glada nästa jämt!
Jag vill bara att ni ska veta att jag finns här även om vi kanske inte är bästa vänner, för jag bryr mig iallafall.
Jag tänker lyssna på er, prata med er, skratta med er, gråta med er om det så behövs, men bara om ni tillåter det, bara ni släpper in mig.

Camilla, Sara, Annika, Veronica, Una, Amanda, LH vi kanske inte är bästa vänner allihop men det betyder inte att jag vill att ni ska må dåligt. För ni betyder alla något för mig! :)

Och ni alla gillar kanske inte varandra så mkt men jag kan umgås med er alla och det betyder inte att jag väljer någons "sida", och alla har ju sina dagara, alla kan vara sura vissa dagar, alla kan vara irriterade och alla kan göra fel och säga fel saker men för mig så betyder det inte att vi inte kan vara vänner för vi har haft våra roliga stunder också! Och visst jag gör misstag, jag är ju trots en människa som alla andra. Men vi måste lära oss att förlåta även om det är svårt. ♥

 

Jag, Camilla, Una, Sara, Veronica, Annika och LH :)


Amandra :)
3 kommentarer
Annika
2011-06-30 15:45:39 » http://annikasofia.bloggplatsen.se


LH
2011-06-30 17:10:25

Jag släpper in dig :) <3 lätt


Camilla
2011-07-02 18:28:50

<3




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR