6 dagar kvar!

Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag och mina klasskamrater går ut 9:an!
Det ska bli så otroligt skönt att slippa friskolan, det har varit såå mycket gorm där..

Min dag började med att jag vaknade upp bredvid den bästa! Vi låg och svammlade ett tag och sedan körde han hem mig. Men jag hann bara gå in på toa och sen skulle vi vidare till syrran och Fredrik för att fira Moa som fyllar 7 åt nästa lördag :) (hon är nämligen hos sin mamma i Luleå då så vi passade på att fira henne nu).
Det blev en massa tårta,bullar och annat gott. Och tårtan som syrran gjort var otroligt god! (iaf det lilla som smakade). Är nämligen så sjuukt förkyld så jag tappade smaken i förrgår, men nu känner jag ganska så mkt smak!
Sedan for vi förbi Kikki och lämnade en vin flaska (hon har fyllt år men mamma hade glömt att de henne nå) så hon fick en sen present. Efter det for vi hem :)
Ska snart lägga mig och sola å sedan duscha! De vart allt för den här gången ;)
Puss! ♥ /nf


Och förresten! Jag,pappa och Monika var med min älskade ängel (Alvin) till djursjukhuset igår för att han har haft så problem med ögonen. Och då fick vi veta att någon av dom andra hundarna (jag tror det är Centi med sina vassa klor) har klöst honom i ögat så att han har fått ett sår på hornhinnan :(
Så nu ska han ha 9 droppar i ögonen varje dag och sedan 4 droppar smärtstillande varje dag i 4 dagar..
Men han kommer iaf bli bra och det är det viktigaste! ♥



Det ska bli så skönt med sommarlov ♥

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR