Rimjokk

Idag vid 12 tiden drog jag,Enoch och Stefan till rimjokk och stekte och badade!
Vi hade nå så gud förbannat mysigt och roligt! :) Efter ett tag så kom även Peter,Åsa och Johan förbi, och då blev det att åka nå snowboard vilknande grej baki båten. Vi var även iväg och simmade 2 gånger (var även nerdragen 1 gång av Johan..) och det var sjukt kallt, men hade inte mycket till val för annars hade dom puttat/dragit i mig ;p
Vi var där i ungefär 3,5 timme och stekte. Så nu har jag blivit litte brun ;)
När jag kom hem så drog jag i mig en halv pizza och sedan spelade jag lite the sims 2, som den nörd jag är ;p (har börjat spela det igen av någon konstig anledning..)
Har inte gjort så mycket mer, funderar på att ringa karln min men jag tror att ja skippar det och funderar lite på vad jag ska välja för gymnasium..
Puss! ♥ /nf


Enoch och Stefan steker i solen :)


Åsa och Enoch :)


Johan är ond!
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR