Onsdag 13/7

Igår så hade jag en helt awesome dag/kväll! Vid lunch for jag till pappa och fixa nå käk och sedan bakade jag.
Vid 16.00 tiden så bjöd Monica på pizza och efter det så drog jag iväg med Jonas,Elin och Kim till högträsk och fiskade, vi åt även lite grann :) Killarna var inte dom duktigaste på att få fisk men nån lite abborre fick dom väl ;p
Jag och Elin chillade för det mesta i båten och lyssnade på Jonas svammel, men kul var de! Jag hade även med mig Alvin och Elin hade med sig sina två hundar också vilket gjorde de hela ännu mysigare (:
Sedan drog jag och Jonas hem till honom och mådde gott framför en film med en skål popcorn :)
Min kväll kunde alltså inte bli bättre!
Puss! ♥ /nf



Kim tog sig en ölpaus ;p


Det gjorde även världens sötaste Jonas :)


Elin facebookar (som vanligt;)


Elin agerar fotograf!


Maja chillade mest ;)


Judith chillade också en aning! (Hunden heter Juma men kom aldrig ihåg vad hon hette så kallade henne Judith, tyckte det var likt Juma)


Påvägen hem somnade mina sötnosar :)♥


Min fina choklad tårta jag gjorde igår ;p Den vart riktigt god och den var väldigt mättande!



PS: vissa bilder går inte att vända på. Mobilens fel!
2 kommentarer
Elin
2011-07-15 00:02:24

De måste vi göra om ;D men förresten.. vadå "som vanlingt"? ;P haha!


Matilda
2011-07-16 00:35:57 » http://matildas.blogg.se/

Var gärna med och tävla om att vinna ett valfritt iphoneskal i min blogg! :)



www.matildas.blogg.se




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR