Norge

Jag har läst en massa om allt som hänt i Norge. Jag läste både igår och idag om en av mina värsta mardrömmar som blivit sann i vårat grannland. Jag har alltid varit rädd för att det ska bli krig elr att terrorister ska förstöra och mörda det svenska folket. Och igår så gick en kille lös i Norge och dödade 84 personer! 84 personer!!
Det är helt jävla sjukt och jag kan bara inte sluta tänka på det! Och mycke mer än hälften av alla döda var bara ungdomar som knappt börjat sina liv!

Jag läste även alldeles nyss om en tjej som skrivit i sin blogg om hur hon överlevde och vad som hände. Hon hade spelat död bland en massa lik.. 
Nä fyfan för alla idioter där ute som kan leva med att veta att man dödat någon. Att man sårat deras nära och kära föralltid!
Mina tankar går till alla sörjande, alla döda och alla som fått uppleva allt detta.
1 kommentarer
una
2011-07-24 04:05:10

Håller med dej till 100% !

Förstår bara inte hur någon kan göra så! :O




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR