Work,work,work

Satan vad jag var trött imorse, kände mig som en levande död!
Men duktig som jag är så tog jag mig till skolan iaf :)
Vi hade rätt tråkig dag, det var nog mest för att vi hade matte och jag var på ett kapitel där jag inte fattade ett skit.
Drog hemmåt där vid 15:00 och när jag kom hem var det bara att sätta sig i soffan och börja jobba!
Vi ska nämligen lämna in ett engelska arbete imorgon och jag hade typ inte gjort någonting..
Men när jag skulle ta fram papprerna så var dom inte där jag stoppade dom sist så jag vart helt galen och letade över allt där jag vet att min mor elr Håkan brukar stoppa undan papper.
Men självklart så hittade jag dom inte så jag började jobba med SO (som ska vara klart på tisdag och jag börja med det igår!) tills min mor kom och och berättade vart hon gömt undan dom.
Så sedan började jag jobba med de och nu är jag äntligen klar! :)
Nu ska jag då hoppa in i duschen (önska jag kunde bada, men icket) och sedan lägga mig framför en film :)
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR