Kul grej

*Kärlek:
Har du kille just nu? - nej
Gillar du någon? - ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning!
Tillåter du din kille röra vid dig?- antagligen
Överallt? - det beror på vilket humör jag är på
Har du haft sex? - ja
Hur många har du haft sex med? - hemligt


*Smak & stil:
Vad har du på dig? - kläder
Hur ser dina trosor ut? - rosa hotpants
Har du någon BH? - ja
Hur ser den ut just nu? - rosa
Hur beskriver du en fjortis? - för mig är en fjortis någon som klär sig slampigt,smikar sig way to much och har ett beteende som en bitch!
Hur beskriver du en pluggis? - en pluggis är någon som för det mesta sitter inne och pluggar
Har du bytt stil någon gång? - jag vet faktiskt inte
Vem är din förebild? - nobody, I think


*Bad days:

Har du varit full? - ja
Har du haft sex på fyllan? - ja
Har du rökt? - några gånger
Har du snusat? - jo

Har du gjort något olagligt? - det mesta är olagligt tycker jag, så jo det har jag
Har du slagit någon ner till marken? - nej


*Yes/No:
Är du allergisk mot något? - nej inte de
Tror du på gud? - det är väl klart, det är ju jag som är gud?!
Har du en bästis? - yes, Nadja (:


*Favorit
Nummer? 2,8 och sex ;)
Färg? Svart,vitt,rött och blått
Årstid? SOMMAR
Saknar du någon?: Isadora
Humör för tillfället?: less (på grund av skolan :p)
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR