Nationella prov

Satans så kul med nationella prov imorgon och på torsdag i svenska! ...
Hade dessutom prov i fysik idag, men det var inget nationellt prov (som tur var, jag suuuger på fysik!)
Vi ska oxå till Jokkmokk på onsdag för att kolla på olika linjer, jag valde att kolla på handels och vård/omsorg.
Jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå handels men eftersom att det finns så pissiga linjer i Jokkmokk så har man inte så mkt till val ;p
Blir nog att jag går vård och omsorg, det är ju ändå en rätt så nice linje (:

Nä, nu får det vara slut på bloggandet för idag! Jag ska dra igång the sims 2 nu (har börjat nöta de igen..) och vänta på nå mat :)
Puss! ♥ /nf


Ligger under täcket och myyser för fullt! Nu skulle bara Alvin varit här, det hade varit oslagbart! :)


0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR