En av dom värsta dagarna i mitt liv

Imose när jag gick upp satte jag mig framför facebook och kollade om jag hade fått några meddelande, och jag hade fått ett. Det var från Mari (hon är ägare till Alvins mamma) och hon hade skrivit att Shala (Alvins mamma) hade fått kramper, spytt och haft diarée så dom hade farit till sjukan med henne.
Och det visade sig att hon hade en missbildning i magen, vilket är ärftligt..
Om en hund har den missbildningen så brukar det sluta med att man måste ta bort hunden, men Mari kunde ha kvar Shala bara hon inte fick några värre kramper osv.
Så min morgon började med tårar och en massa kramar, kunde inte sluta krama honom.

Just nu sitter jag iaf i skolan och vill bara hem till mitt hjärta, till mitt allt! :(♥
Jag hoppas så in i helvete att han inte har den missbildningen!!


I love you darling!

2 kommentarer
Anonym
2011-02-18 12:02:16

Då känns det som att det bara är att kolla om han har missbildningen eller inte. Det hade som varit snällt mot både hunden och dig själv.


Nadja
2011-02-18 14:13:14 » http://vuollerimbrud.blogg.se/

Klart vi ska kolla om han har det!!! ;o Men vi kan tyvärr inte göra det fören han har fyllt 1 år, enligt läkarna




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR