Sjukling

Min vecka har varit allt ifrån bra :/ Har varit sjuk/hemma måndag och tisdag från skolan pga förkylning och ont i halsen.. Hade även feber i söndag å lite på måndag.. Dessutom har jag sovit förjävla dåligt från lördag till idag. Jag vaknar flera gånger under natten och har jätte svårt att somna om och tillslut måste jag gå och lägga mig i soffan elr i mammas å deras rum efter att dom farit på jobbet, för kan inte sova i stugan av nån underlig anledning? ;s Beror säkert på att jag är sjuk ;p
Nu har som tur är febern försvunnit men ist har jag fått host ;s Så jaa, ni kan ju lista ut hur roligt jag har haft de ;p Var iaf i skolan idag för vill inte missa ännu mer men vi hade bara 2 lektioner om man bortser från dansen på morgonen. Men det var iaf värt de för vill inte ligga hemma rastlös längre ;p
När jag kom hem gjorde jag de jag alltid gör direkt jag kommer hem, går med hundarna! Sedan for jag på affären och handlade ingredienser till lussebullar och nu sitter jag här och pluggar till vårat vård och omsorgs prov vi ska ha på tisdag, jätte kul.. Fast det är roligare och mkt mer intressantare än hälsopedagogik :)
Funderar även på om jag ska dra till UG ikv eller stanna hemma och baka/plugga liite mer.. Vi får helt enkelt se hur de blir på den fronten! :) Helst av allt hade jag velat ta ett skönt och varmt bad, men tyvärr har vi inget badkar i det här skithuset! :( Aja nu ska jag plugga stenhårt med vo!
Puss! ♥ /nf


Och på tal om ingenting, guuud vad jag saknar sommaren det är ju helt klart den bästa årstiden! ♥

-

-

-

-

-

-

Lovely! ;*
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR