Nytt kök, ja tack!

Sitter hemma hos pappa nu med han, Johan, Monica och en kille från härjedalskök! Pappa ska nämligen köpa nya luckor/lådor osv :) Han har redan köpte ett nytt golv å en ny fläckt å snart nya bänkskivor och så har han rätt nya tapeter, mikro och spis/ugn så det blir som ett nytt kök! :) Bara bord/stolar, kakel och kyl/frys som fattas nu ;) Så vi hoppas på det bästa nu! Senare idag ska jag nog spela lite the sims 3, bara för att jag varit så sugen, och sedan ska jag nog umgås med min älskade pojkvän :)♥
Igår så var jag förresten i stan med Annika och jag hade faktiskt jätte kul och hittade en massa bra saker! :)
Jag fick med mig 2 par jeans, 2 bhar, 1 skjorta, 1 par trosor och 1 klänning :) Jeans var veeerkligen behövligt för jag hade bara 1 par som jag använde (dom andra var antingen för liten elr för stora..) men dom gick sönder mellan bena, så jeans var verkligen något jag behövde och klänningen ska jag nog ha på nyår :)
Och det var väldigt roligt att få umgås med Annika på fritiden också :)
Nu ska jag lyssna lite på vad denna härjedalskillen säger!
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR