Jag hatar vintern...

för jag är sjuk 24/7! Igår så blev jag lite mer förkyld än vad jag var men det var ju inte precis så oväntat nu när det är vinter och man snorar hela tiden. Men inatt har jag nästan inte sovit nå pga att jag har vara så täppt i näsan så jag var tvungen att andas med munnen vilket ledde till hals ont :/
Och när jag vakna i morse var jag helt slut, min hals brände, snoret rann, kunde knappt andas, jag frös som ett svin och mina ögonglober/runt ögonen gör ont då jag tittar..
Har aldrig i mitt liv varit så här dålig då jag är förkyld, och jag skämtar inte ;s Vill bara ligga och vila för att jag är så slut i kroppen.. Så imorgon blir det inte någon skola för mig, skulle typ smitta halva skolan innan jag var klar där ;p
Jag får hoppas att det blir lite bättre till på tisdag, för vill inte missa både måndag å tisdag eftersom vi har bara våra vård och omsorgs lektioner då ;s
Jag har iaf ätit en kebabpizza för ett litet tag sen eftersom jag inte ville äta fisk (blää) och nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv ;p Väntar också på att Jonas ska komma och hämta mig, han är just nu hos sin mormor och äter (följde inte med pga av att jag var så sjuk och dels för att jag inte våga..) och när han är klar där så hoppas jag att vi drar direkt hem till honom och bara ligger i sängen tills vi ska sova :)
Puss! ♥ /nf
1 kommentarer
MISS ALICIA
2011-12-11 18:13:54 » http://missalicia.se

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR