Bara för att

1. Tre namn jag lyssnar till: Nadja, älskling och najja


2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag inte litar på vem som helst och att jag lär mig av mina misstag


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag har dåligt tålamod


4. Detta är jag rädd för: Att förlora någon som står mig nära


5. Tre saker jag vill ha varje dag: Min pojkvän, mat och dator


6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Slå någon jag bryr mig om, göra slut med Jonas och säga något elakt till mina föräldrar


7. Detta tycker jag om att göra: Umgås men människor jag älskar


8. Detta vill jag göra just nu: Pussa på Jonas!


9. Bästa känslan: När Jonas kommer hem från Luleå på fredagar och pussar på mig!


10. Värsta känslan: När Jonas ger mig en hejdå kyss på söndagar då han ska tillbaka till Luleå..


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Allt Jonas har!


12. Är jag kär just nu? Som fan! ♥


13. Jag vill gifta mig: Klart jag vill men inte än på ett tag


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Fara utomlands till New york, Thailand, Kalifornien och Australien, gifta mig, skaffa barn (högst 3), gå på universitet, jobba på ett sjukhus, bo i New york minst 1 år, träffa Molly m.m


15. Min käraste ägodel: Alvin ♥


16. Något jag vill ha i present: Pengar till en tatuering, gymkort och pengar


17. Detta har jag på mig just nu: Mjukisbyxor och ett linne (och såklart underkläder!)


18. Favoritkläder: Underkläder!


19. Favorit djur: Hund!


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Lugn musik


21. Favoritlåt just nu: How to break a heart - Nikki


22. Roligaste ämne i skolan: Medicin!


23. Tråkigaste ämne i skolan: Engelska, svenska och häslopedagogik

24. En bok jag gillar: Genom dina ögon


25. En film jag älskar: Kommer inte ihåg vad den heter..


26. Favorit tv-program? Vampire diaries och true blood


27. Favoritdoft: Kokos och melon


28. Detta äter jag gärna: Allt möjligt


29. Dricker helst: Cola!


30. Favoritgodis: Ingen aning


31. Hit vill jag gärna åka på semester: Australien, New york, Thailand och Kalifornien


32. Färg på mina ögon: Blå


33. Min längd: 170 typ


34. Jag tror på: Att äkta kärlek övervinner allt


35. Jag spelar: Inget


36. Person jag beundrar: Marielle wennberg och min syster för att dom är så otroligt starka!


37. Så här bor jag: I ett hus


38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen


39. Det här tänder mig: -.-


40. Det här gör mig avtänd: -.-



41. Favoritfärg: Alla förutom orange


42. Favoritcitat: "Okay so you're 10 years old, and you have a laptop, iPod, facebook and a blackberry... Dude when I was 10 I had pokemon cards!"


43. En hemlighet jag vet: Dum fråga


44. Bästa present jag fått: SEn kamera och en utlandsresa


45. Senast köpta skiva: Köper inte skivor, laddar ner


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina armar? xD


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina lår, min mage och min röv


48. Udda förmåga/egenskap: Ingen aning


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En varg eller en geopard


50. Vad lyssnar du på just nu? Köksfläkten..


51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Duscha, fixa i mitt rum och mysa med Jonas


52. Var är dina föräldrar födda? I Västerås och Vuollerim


53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Har inte en susning!


4. Vilken är din favoritrestaurang? Vet inte

55. När badade du i en pool senast? I augusti


56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jo


57. Hur många barn vill du ha? 2 eller 3


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera och metal!


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Får inte rösta


60. Vad har du för TV-kanaler? En massa


61. Har du åkt moped någon gång? Fleeera gånger


62. Har du busringt någon gång? Självklart


63. Har du fått felparkeringsböter? Har inget körkort och inte en bil heller för den delen


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Aldrig! Är jätte höjdrädd..


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Egypten


66. Har du en egen trädgård? Jaa


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Simpsons


68. Kan du alla orden i nationalsången? Njaa vet inte


69. Badkar eller duschkabin? Båda!


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Ser typ bara serier nu för tiden


71. Favoritpizza? Kebabpizza

72. Chips eller popcorn? Popcorn!


73. Vilken färg på läppstift använder du? Då jag använder de så har jag nästa samma färg som mina läppar


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nää?


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej


76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin!


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Annika och Sara


78. Favoritchoklad? Marabou


79. När röstade du senast? -


80. När åt du en hemodlad tomat sist? Men inte vet jag?


81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jaa


82. Är du bra på matlagning? Beror väl på


83. Klarar du att tanka själv? De kan väl inte vara så svårt


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Nej


85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola!


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej


87. Vad var det senaste du handlade? Choklad


88. Har du kräkts offentligt: Jo


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Hitta den sanna kärleken (fast de har jag ju redan)


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaa


91. Har du ringt något betalnummer: Nån gång har jag väl


92. Kan man vara vän med sitt ex: Ja det kan man väl, men det kan nog vara ganska så svårt till en början


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Minns inte


94. Hade du mycket hår som liten bebis: Nää


96 Vad har du i din väska: Dator, böcker och block


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lä:gger dig: Ser serie/film


98. Vad är du tacksam för idag: Att jag dumpade Kritan och blev tsm med Jonas ♥


99. Var hittade du den här listan: På Annikas blogg


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Syster, Sara och Elin!

1 kommentarer
Motherhood
2011-12-11 14:16:21




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR