Tillbaka till verkligheten

Nu är ja i sverige igen.. Tyvärr!
Hade gärna stannat en vecka till, elr åtminstone va ledig en vecka till från skolan så jag kunde mysa med jonas, men icket! Så imorgon blir det att gå upp 08.00 och fixa sig lite innan jag hoppar på bussen till skolan och till min första dag på gymnasiumet!

Min dag idag har varit den sämsta någonsin! Jag har åkt buss/flyg/bil i 8 timmar, mobilen har sluta fungera, jag har hunnit med att tappa bort den, när jag väl kom hem hade vi inge shampo så fick använga KILLTVÅL i håret, dom flesta av mina kläder är skitiga, Jonas är i Luleå och får träffa honom på lördag först, jag börjar skolan imorgon, fick även veta att busstiderna suger mer än vanligt och håkan har hållt på att irritera mig hela dan!
Tillslut var jag så less så jag la mig på soffan och lät några tårar komma ner farandes för jag var så förbannat arg och skit less på allt å alla!
Men nu känns det lite,lite bättre för jag fick veta att mobilen var på MAX och nu har Helena varit så snäll och hämta de så den är hemma hos henne :)
Nä nu ska jag försöka sova (tror inte det kommer gå så bra pågrund av att jag inte är de minsta trött). Och tyvärr har jag ingen Jonas bredvid mig i sängen som håller om mig hela nätterna som jag är van vid..
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR