Städa x3

Jag har städat i 3 dagar hemma hos pappa och nu är jag gode slut!
Har även hunnit med att baka paj, basta och badat i tunnan :) Jag och Jonas ska även bada ikv och äta popcorn + löjromstoast! (: Vi bara myser som ni kanske märker, men det gäller att ta vara på tiden nu när han flyttar till Luleå på onsdag.. Då kommer vi inte kunna sova med varandra varje kväll och inte heller träffas lika ofta :/
Men det klarar vi galant skulle jag tro! :)
-
Vi far ju som sagt till turkiet på onsdag och kommer hem onsdagen där på så det kommer inte bli nå bloggande på ett tag. Skulle tro att jag inte heller kommer blogga så mkt nu när skolan börjar för nu måste jag verkligen börja plugga och inte slöa som jag är van vid!
Vi får helt enkelt hoppas på att det inte är allt för mkt läxor och gorm :) 
Nä nu ska jag stoppa lite ved i elden så de blir litte varmt i tunnan och sedan ska jag börja hacka lök.
Puss! ♥ /nf

-

-

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR