Hälsopedagogik

Ja, rubriken säger väl allt.. Sitter och försöker jobba med nån läxa vi har i hälsopedagogik och det går tugnt!
Det kommer bli mycket plugga känner jag och det kommer vara ganska så svårt (iallafall vissa saker) så jag kanske inte kommer ha så mkt tid till bloggen just på grund av skolan..
Men jag kommer väl slänga in något inlägg lite då och då :) Skolan idag gick faktiskt bra! Jag och Lisa jobbade på som fan! Eller?.. ;) Haha nä men det gick faktiskt bra.

I helgen så var jag bara med Jonas. Han kom redan på fredag natt och sov med mig den lilla sötsaken! ;D Så slapp sova ensam och sedan nästa dag så badade vi bad tunna med Elin, Kim och Joel! Vi hade gode trevligt med det slutade med att jag vart så sjukt trött så jag soman (?!). Haha kanske inte så socialt men jag var riktigt trött ;p Och på söndag gjorde vi inget speciellt alls, eller jag jobba på som fan med läxan på kvällen medans Jonas och Grillen satt och pratade om en massa ointressanta saker (jakt, bilar m.m)
Det var min helg, och den var helt underbar! Och jag tror att jag är en av dom få i jokkmokks kommun som mådde bra (inte bakis) under hela helgen för jag var inte i Jokkmokk alls, och drack gjorde jag inte! :)
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR