Vår

Hey! Nu har jag bestämt mig för att pausen får vara slut! ;p
Min handled och fot är mkt bättre, men jag har fortfarande ont i handleden och den är svullen rätt ofta, men jag överlever! :) 
Vill först och främst säga att det är så sjukt skönt att snön håller på att smälta bort! Jag vill ut och gå hela tiden med hundarna (men gör det inte allt för ofta eftersom det är så jobbigt att gå med båda hundarna då dom trasslar in sig i varandra ;p) men minst en lång promenad om dagen! ;p
Det är varmt hela tiden och solen har kommit tillbaka :)

Min dag började med att jag drog till jmk och tog bort gipset, dom kollade läget, tog lite bilder och till sist linda dom in handen. Sedan drog jag till skolan och hade två lektioner sen slutade jag.
Väl hemma har jag bara tjorvat med datorn. Jag har nämligen "råkat" trycka på nå skit så musen hakar upp sig och jag kan inte heller spara saker på datorn.. Så jag har varit en aning förbannad idag! 
Men mat fick jag i mig och nu ska jag vandra till macken med LH och Veronica + hundarna såklart!
Har inte någe mer att berätta för idag, så vi hörs kanske imorgon.
Puss! ♥ /nf


Klassen!
Anders, Camilla, Sara, Jag, Veronica, Annika, LH, Una.
Rafael, Filip, Emil, Adam, Johan.
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR