Sämsta lovet någonsin!

Alla har dragit till sina stugor (som jag strakt funderar på att eld upp!) förutom jag, för vi har ingen?!
Är dessutom less på min mor och Håkan, och så saknar jag värdens bästa kille som (självklart) är i sin stuga som resten av jordens befolkning..
Jag har som sagt inte mycket att göra nu så funderar på att dra till far och sova där till imorgon. Ja menar, det finns ju inte så mkt annat att välja på ;s

Ändrade planer! Milla och Veronica (som inte lämnat mig) ska med mig ut och fota! Nu känns allt mycket bättre, elr nästan allt, saknar fortfarande Jonas! ♥
Nä nu måste jag fixa mig så jag fastnar på kort!
Puss! ♥ /nf





Happy times! ;D
1 kommentarer
Sirran
2011-04-16 20:34:49

Du vet att du alltid får sova här!




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR