Jonas ♥

Har nyss legat å myst med min underbara pojkvän, som förmodligen är den bästa killen i världen! :))
Men nu har han tyvärr farit hem så nu ligger jag här helt ensam och kan inte sova..

Har nämligen sovit hela dagen typ. Jag for till skolan men fick sedan fara hem typ 10.30 för att jag hade sjukt ont i magen och det kändes som att jag skulle spy när som helst! Var dessutom rätt så blek och så kändes det som att jag skulle tuppa av.
Så när jag kom hem la jag mig i sängen och försökte sova vilket inte gick så bra så jag gick till toan och satt där i typ 10 min men till slut gav jag upp eftersom jag aldrig spyde, så jag gick och la mig igen.
Vaknade sedan där vid 15.00 men mådde fortfarande illa så somnade om och sov till 19.30. Jag var då helt återställd så då gick jag upp och åt någonting :) Har sedan bara varit med Jonas och myst på :)♥
Jag är inte så trött precis så jag ska slå på någon film som jag kan glo på tills jag blir trött.
Puss! ♥ /nf



0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR