(y) , (n)

Fan vad skönt att få sova ut idag!
Det behövdes ;p
Vaknade typ 13:00 å då duscha jag och sedan har jag varit ute på byn och hos folk med mamma.
Vi var först på affären och macken å drog sedan vidare till syrran.
Satt och snacka ett tag med henne och busa med söt Isadora :)
Sedan drog vi till Wikström på kaffe och nå fika.
Vi prata om allt möjligt och efter en timme (?) så for vi hem och då tog jag ett bad (:
Har bara ätit och suttit vid datan efter de.
Vill hitta på nå men alla är röv jävla slickare å drygar!
Dom säger "ikv händer det säkert nå" men jag vill att det ska hända nå nuuu!
+ att Enoch suger balle nu för tiden. (hatarej!)
Å Bojjan (min trogna vän) är i Gällivare :(
Sara ska jag väl dra med ut efter att jag har ringt några kontakter! (vare sig du vill elr inte! ;p)
Puss! ♥ /Nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR